Köszöntő

szeptember 22, 2017



Sziasztok!

A nevem Andrea. 28 éves vagyok. Van egy csodálatos férjem, aki mindenben támogat. Ezt a blogot már régóta tervezem, de csak most jött el az ideje, hogy végre megvalósítsam. A blog fő témája a foci, de olvashattok róla, f1-ről is vagy egy kis teniszről is.  Ezt a hármat már nagyon rég követem, de inkább a futball az, ami a legközelebb áll hozzám. Ebbe a blogba az én személyes véleményeimet olvashatjátok majd. Lesznek hírek, érdekességek, és néha egy kis bulvár is. Külön köszönet Eszternek, aki segített a blog elkészítésében, és nélküle nem jött volna létre ez az oldal. 
Akik ismernek, azok tudják, hogy van egy másik blogom is. Ez egy focis fanficiton aminek a két főszereplője Stephan El Shaarawy és Zlatan Ibrahimovic. Ha gondoljátok, lessetek be. 
Egy kis plusz infó rólam: 

Kedvenc foci csapatom: Ac Milan, Real Madrid.

Kedvenc focista: Zlatan Ibrahimovic, Stephan El Shaarawy

Kedvenc teniszező: Roger Federer, de szeretem még Rafael Nadalt is.

Kedvenc F1-es pilótám: Kimi Raikkön akiről a becenevem a Kirát is kaptam. 

Kedvenc bajnokságom: Olasz, de szívesen követem még a Spanyolt és Zlatan miatt a P.L-t is. 

Kedvenc focista párosom: Zlatan Ibrahimovic és Helena Seger. 

Jó olvasást. Sok puszi nektek. Andrea  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Instagram